piątek, 25 lipca 2014

Córka Dymu i Kości + zdjęcia

Witajcie, w dniu dzisiejszym mam dla was recenzję fantastycznej książki Laini Taylor pt.”Córka Dymu i Kości”. Jest to powieść fantasy, science-fiction. Zakładam że większość z was jeśli nie miała okazji przeczytać tej lektury to przynajmniej kiedykolwiek o niej usłyszała.
Akcja książki toczy się przede wszystkim w Pradze- pięknym czeskim mieście gdzie mieszka i uczy się w szkole sztuk plastycznych główna bohaterka, siedemnastoletnia Karou oraz w miejscu, które było nazywane przez jej opiekuna Dilera Marzeń „Gdzieś tam”. Dziewczyna czuje się samotna, nie zna swoich rodziców, nie wie skąd pochodzi, ani kim tak naprawdę jet. Od kiedy pamięta była wychowywana przez Brimstone'a (Dilera Marzeń) w towarzystwie Issy, Twigi i Yasri- chimer. Jej życie zmienia się gdy pojawia się w nim anioł...
Początkowo sceptycznie podchodziłam do przeczytania tej książki z powodu niezliczonej ilości pochwał na okładce, ale ponieważ poleciła mi ją koleżanka sprawdziłam... Powieść oczarowała mnie od razu. Piękne, barwne opisy sprawiły, że czułam się jakbym naprawdę brała udział w wydarzeniach, obserwowała je gdzieś z boku. Przeżywałam wszystko razem z Karou. Śmiałam się i płakałam razem z nią. Przez te trzy dni kiedy czytałam żyłam jej życiem.
Osoby, które nałogowo czytają książki wiedzą jak to jest kiedy po zakończeniu naprawdę dobrej lektury ma się w sobie pustkę i poczucie że nigdy już nie trafi się na coś tak cudownego. Ja tak miałam po tej...
Bardzo serdecznie polecam i liczę że podzielicie się ze mną swoimi odczuciami. A ja biorę się za czytanie drugiej części.

Pozdrawiam :*

 PS. I jeszcze kilka zdjęć z wakacji w Jantarze

1 komentarz:

  1. Słyszałam o tej książce wiele razy, ale dopiero po przeczytaniu Twojej recenzji na pewno ją przeczytam c:

    OdpowiedzUsuń