sobota, 7 czerwca 2014

Powstanie Warszawskie + bonus

W środę pojechałam razem z klasą do kina Praha na film o którym ostatnio dużo można usłyszeć, chociażby w telewizji czyli „Powstanie Warszawskie”.
(Przepraszam osoby które czekały na recenzje książek. Obiecuję że ukażą się one już niedługo.)
Jest to dramat wojenny, fabularny, w całości zmontowany z oryginalnych kronik filmowych z sierpnia 1944r. Opowiada on o Powstaniu poprzez historię dwóch reporterów, braci Karola i Witka.
Bardzo dobrze zrobiony film. Zastał podłożony pod niego głos i pokolorowano go (jednak bliżej nadal jest do szarości niż do kolorów). Mogę przyczepić również do cieni wokół sylwetek (na początku filmu) i drobnych niedociągnięć przy podłożonym dźwięku. Wzruszyłam się na zakończeniu.
W sali kinowej znajdowała się tylko moja klasa (28 osób), trójka opiekunów i kilka osób. Duży wpływ na to mogła mieć godzina seansu, ale mimo wszystko wydaje mi się że film nie ma zbyt dużego zainteresowania, zwłaszcza ze strony młodych ludzi. A wy jak uważacie?


BONUS
Po filmie pojechaliśmy do Zoo. Przedstawiam kolaż z wykonanych przeze mnie zdjęć:

Pozdrawiam :* (Ja i Szympans Patryk)


7 komentarzy:

  1. Świetna notka,zapraszam do mnie http://olivvkaex.blogspot.de/:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym go zobaczyć,ale niestety nie ma u mnie tego, a szkoda. ;(
    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli film jest fajny , może oglądnę ;) Fajny pomysł na bloga ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/minor-preparation-plans-for-holidays.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam jeszcze tego filmu,ale muszę go obejrzeć bo lubię takie filmy o tej tematyce.Jak ja dawno w ZOO nie byłam,muszę się wybrać w wakacje ;)
    Obserwujemy?Ja już
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jechać na ten film, ale jakoś tak w końcu wyszło, że nie pojechałam ;-)
    + wspólna obserwacja? Czekam na odpowiedź u mnie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W zoo musiało być super :) Co do filmu, to nasza szkołą miała wyjście, ale mnie to na tyle nie interesowało niestety, choć wzruszający musiał być ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam tego filmu. Ooo Zoo :) Jak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń