piątek, 23 maja 2014

Idealny facet dla mojej dziewczyny

Po stosunkowo dość długiej przezwie przezwie przychodzę do was z dwoma nowymi recenzjami (niestety filmów) oczywiście w dwóch różnych postach.
Postanowiłam zacząć od polskiej komedii z 2009r. w reżyserii Tomasza Koneckiego czyli innymi słowy „Idealny facet dla mojej dziewczyny”
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam dlaczego zdecydowałam się obejrzeć ten film...
Opowiada on o kompozytorze Kostku, który zakochuje się w instruktorce sztuk walki-Lunie. Mimo, że dzieli ich dużo a nawet jeszcze więcej Kostek wierzy, że są sobie przeznaczeni. W filmie stykają się dwa światy: z jednej strony grupa feministek, z drugiej Radio Maryja, a granica jest cieńsza niż mogłoby się wydawać.
Mnóstwo znanych z polskiego kina aktorów: Marcin Dorociński jako Kostek, Magdalena Boczarska- Luna, Izabela Kuna w roli Klary- dziewczyny Luny oraz Tomasz Karolak, Danuta Stenka, Magdalena Różczka (która wygląda delikatnie mówiąc źle w czarnych, krótkich włosach) i wiele innych.
W ogóle nie podoba mi się ten film, jedyna komedia, którą pamiętam, a przy której się nie śmiałam (polska też). Nie planuję w najbliższym czasie (ani dalszym) powtórzyć tego seansu. Jak dla mnie komizm tego filmu był racze prymitywny a niżeli rzeczywiście zabawny. Gdybym była aktorką nie zgodziłabym się na granie w tego typu filmie.

To moja opinia na temat tej produkcji, a jaka jest wasza? Piszcie, chętnie przeczytam.
Pozdrawiam :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz