sobota, 10 maja 2014

Witam!!!


Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim nowym blogu, który planowałam założyć już dawno ale potrzebowałam jakiegoś kopa do działania, którego dostałam (nawet mocniej niż bym się spodziewała) w dniu wczorajszym.
Blog poświęcony będzie, jak widać po tytule, książką i filmom. W tym pierwszym poście chciałam opowiedzieć wam trochę o sobie.

Mam na imię Paulina. Mam 1* lat i uczę się w gimnazjum w klasie matematyczno-informatycznej, co jest takim trochę paradoksem gdyż jestem humanistką. Jestem typem samotnika i ciężko jest mi nawiązywać kontakty z ludźmi dlatego otaczam się tylko najbliższymi osobami a wieczory i weekendy zamiast poza domem (jak większość moich rówieśników) wolę spędzić z książką lub z przyjaciółką oglądając film na laptopie. Poza tym interesuję się muzyką: śpiewam, uczę się grać na gitarze i jeśli tylko będzie to możliwe chciałabym właśnie z tym wiązać moją przyszłość. Moją miłością są koty bo to wybredne i kapryśne stworzenia, które przesypiają znaczną część dnia i lubią być rozpieszczane, ale są doskonałymi towarzyszami dla domatorów takich jak ja.

Na pierwszy raz to by było na tyle. Serdecznie zachęcam do komentowania i odwiedzania mojego bloga. Następny wpis powinien pojawić się już niedługo.
Pozdrawiam :*


2 komentarze:

  1. widzę, że masz w swojej kolekcji książek "Naznaczoną". Ostatnią ją kupiłam i nie miałam czasu przeczytać :) Fajna jest :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście ją uwielbiam. Jestem przy trzeciej części sagi i możliwe że w najbliższym czasie napiszę recenzję.

      Usuń